måndag 20 augusti 2012

Helgen

På fredagen for jag efter skolan och köpte en present till Annikas host syster som skall fara på ett utbyte till USA. Vi träffade Frank som hade gått runt där efter att ha väntat på oss en stund. (Frank och Annika är två andra utbytesstuderanden från USA(Annika) och Taiwan(Frank)). Vi gick efter en stund till Franks hus och talade med hans hostfamilj en stund. Efter det for jag och Annika och åt Açaí som är en frukt typisk för Brasilien. Efter det for hon hem och jag for och sova. Nästa dag for vi till
Annikas hostfamilj och var vid deras pool en stund. Sedan for vi till en uthyrningslokal och där hade vi en 
överraskningsfest åt en flicka som ska fara till USA för ett år. Det gick bra och jag träffade många trevliga
människor. For efter det hem och sova eftersom det var en lång och uttröttande dag. Söndag for jag till stranden
med min hostmor och simmade samt åt. Senare den kvällen for jag ut och jogga och sov efter det.


1 kommentar:

  1. låter nice juppu! hoppas skolveckan går bra o att du int bara behöver ligga på stranden!

    SvaraRadera