torsdag 4 oktober 2012

Polisstationen

Jag var vid polisstationen idag dar jag skulle fo mitt visa fixat. Eftersom 70% av polisen ar i strejk, ar det mycket svort att fo det fixat. Vi for dit kl. 7 men det var redan for monga i ko for att vi skulle hinna denna dag. Jag har redan varit dar 1 gong forr men do var inte mina svartvita foton nog for visat. Det som ar konstigt ar att polisen redan varit 2 monader i strejk, som har resulterat i att jag har farit et monad over deadlinen att fo det fixat.  Jag for 3 ggr och tog fotot till mitt visa eftersom forsta gongen rokade jag tappa bort mitt foto, andra fick jag for stort foto och tredje fick jag det gjort. Det ar intressant dock hur det tar en timme for 3 arbetare som inte verkar ha nogot for sig att printa ut ett foto. Annars har helgarna gott lungt med att bara vila sig for nesta vecka. Har inte so mycket aktiviteter planerat for veckoslutet men det far oftast till att fara till stranden eller se po en film.

1 kommentar:

  1. Voi huh huh, här sköter vi sånt på nätet, men det är lärorikt, att se hur det går till på annat håll. Ha en bra weekend :)

    SvaraRadera