söndag 16 september 2012

Altiplano

Altiplano ar var jag har bott den senaste helgen. Jag for dit eftersom min hostmamma inte var hemma och jag inte kan lamnas hemma for okanda skal. Jag bor hos min hostmammas van som rokar ha en son som varit po utbyte i USA forra aret. Har traffat monga trevliga manniskor medans jag bott har. Fredagen for jag och nogra vanner inklusive Lucas som ar sonen som varit i USA och hans aldre bror som ockso var i USA tidigare po utbyte. Vi gjorde inte so mycket den kvallen, vi gick mest runt och sag po staden. Lordag for jag och sog po solnedgongen i ett stalle som heter praia do Jacare (oversatt Jacare strand) var man kunde se solnedgangen och lyssna po saxofonmusik som spelades av en man som flot omkring po vattnet med en annan som rodde honom. Det var lite gondolaktigt. Mycket trevligt stalle dar jag sen ot en raksoppa som var valdigt god. Sen for jag po en fonduefest som ockso var en annan flickas fodelsedag. Det var trevligt. Idag har jag varit po lunch med familjens farbror och familjen. Sen for jag och spelade fotboll och nu gor jag mig klar for morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar